View Single Post
Old 10-12-2008, 15:01   #20
JoeW
ScanFlyer Rusty

Default Re: Rygge: Vil taket bli borte ??

Rent prinsippielt er jeg i mot regulering, deriblandt tak på passasjerer.

Det jeg misliker sterkt med Rygge er deres evne til å dra frem dette taket hver gang noe ikke går deres vei, og går noe deres vei er det "til tross" for dette taket. De er ikke i nærheten av å nå det ennå, og jeg ser overhodet ikke problemet. Jeg er villig til å ta diskusjonen igjen den dagen taket er nådd. Det provoserer meg at dette taket dras frem i samtlige sammenhenger.

Rygges påstander er i stor grad sutrete. For å være ærlig, jeg trodde mediene i stor grad var på Rygges side - så jeg kan ikke helt si at jeg har fått med meg "negativ medieoppmerksomhet på Rygge"...

Var ikke du inne i sikkerhetskontrollen mens de sjekket bilen på OSL - hvordan vet du hva de har gjort og ikke gjort? Og kravene til sikkerhetskontroll er helt sikkert de samme på OSL og RYG.

Dette med parkeringshuset ber jeg deg sjekke opp, og jeg kommer ikke med noen påstand - jeg sier at jeg vil anta det er i orden. Jeg skal ha meg frabedt at dette er en påstand om at det er i orden - i det jeg faktisk ber deg kontakte Europark som driver P-husene.
JoeW is offline   Reply With Quote