Quote:
Originally Posted by JoeW
Jeg kan ikke noe spesielt om pax tak, men et lite raskt google søk viste meg at ganske riktig, på LAX ble det i 04 diskutert på høyt nivå, og Stansted har ett. Årsakene er vel alt fra miljø og bortetter. Foreslår du rett og slett googler det. Du får kontakte Europark om parkeringshuset... Dog må du huske på at det ikke ble bygget nytt, kun utvidet. Personlig vil jeg faktisk tro det er på plass. "Stakkars" OSL må da fryktelig mye miljøhensyn de også, og sikkerhetsmessig også.
|
Jeg har kommet inn på
OSL der di bare har skjekket meg og ikke bilen jeg da....Jeg vil tvile på at
STN har ett tak som er helt ut i det blå utifra kapasiteten til flyplassen, og det samme med
LAX om det hadde vært der....
Du vil regne med at det er på plass ja, det var ett fint argument
Du skrev selv at Ryg har sutret så mye at mange påstander bare har satt seg, Da har du ikke tenkt på at grunnen til at du syntes di sutrer er mer medias påstander om
RYG, som har satt seg hos deg... Du er jo egentlig enig med meg i at tak er merkelig på en flyplass, har du snakket med
RSL ledelsen personlig.. eller har du fått alt gjennom media???
"Stakars"
OSL ja, åhh neeei det er en liten flyplass som kan ta noen bitte små promille av pasasjerene våres.... vi får staten til å hindre di...
Miljøkrav , sikkerhetskrav eller ingen ting, uansett taket er helt uten mål og mening!