Tok noen bilder, fort og gæli vil jeg si. Fikk influensa den siste dagen, så bildene er ikke linjal-rette (vet noen pirker på slikt). Så var formen var ikke heelt bra, men kom meg da hjem i 1-stykke, og endel brunere. Fikk et kort cockpit-besøk når flyet landet, så flyene skal males i april fortalte de. Flygerne fløy ned på mandagen, og opp igår. Flyet var OY-VKH, nokså skittent, og hadde vært greit med en opppussing inne i kabinene også. De har kuttet in-flight moving map dessverre, men kjører forsatt film.
merk: Vinduene til VKH var også skitne, fylt med flekker og rester av de-iceing rester. Så veldig vanskelig å få gode resultater. Men ikke nok med det, flyplassvinduene var heller ikke så rene. Men nok unnskyldinger, her er bildene:
Liker de nye fargene til Binter!
Gamle farger
Mange Britannia-fly som kom iløpet av formiddagen.
En gammel traver, iforhold til de moderne airbusene og NG'ene som er vanlig. Fikk også et dårlig bilde av Iberia sin 747 (TF-reg)
Her må det gjøres noe. Merk flyene i bakgrunnen!
Sørger for at det 199 tonn tungte flyet holder seg på beina. (nei, var ikke alkohol-påvirket når dette bilde ble tatt)
Er noen hestekrefter/thrust i denne ja
Vil ikke stå bak denne når den går for fullt
Første gangen jeg tar denne på minnebrikken, litt skuffet over resultatet. Men viktig å dokumentere
Litt travelt på en onsdag formiddag på
GCLP
Fikk meg en tur i verdens beste kontorplass. Likte meg her ja.
I like it her! Merk at
APU bleed står på, så om noen flygere vil forklare hvorfor den startes etter landing hadde vel det vært bedre enn at jeg prøver meg
Verdens beste kontortak!