Takeoff var behagelig og snart var vi på vei til
BKK. Vi fikk utdelt hodetelefoner, toalettveske og tøfler. Jeg setter pris på toalettvesken med tannkost og tannkrem ettersom jeg vanligvis ikke tar meg meg dette i min egen sekk og det er litt godt og kunne pusse tennene før man legger seg til for å sove. Det er også litt deilig å kunne benytte seg av tøfler mens man er i flyet.
Vi fikk utdelt meny etterhvert og valg for kvelden var steamed hallibut (dampet kveite), veal casserole, spicy stir-fried thai pork with noodles eller potato fritata. Jeg valgte kalv men først fikk vi servert en liten snack bestående av en liten italiensk(?) pølse, soltørket tomat og oliven. Så fikk vi selve hovedbrettet med mat som bilde over viser med røykelaks og grønn salat. Jeg er ikke så glad i laksen men salaten var god den og hovedretten var ikke verst selv om det ble litt mye poteter i den. Etterpå var det ost til dessert og vi fikk portvin sammen med den. Og for å runde det hele av hadde jeg en kaffe og Baileys :-) Jeg sovnet som en stein selv om jeg kunne godt tenkt meg en skikkelig lay flat bed. 170 grader er selvfølgelig langt bedre enn økonomisete varianten men en har en tendens til å gli ned i nedoverbakken.
Selve underholdningsystmet til
SAS ser ut til å være litt sørgelig. Det er ikke så mange filmer som tilbys, filmene er ikke spesielt nye og spillene er ikke så spennende. Her har
SAS forbedringspotensialet!