View Single Post
Old 31-10-2008, 08:06   #1
BOEING777
FleetBuzz Editorial.com
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 23
Default Boeing Sitater 787 fremgang som Airbus A350 sluttsedler

Nettopp publisert denne artikkelen hvis noen er interessert i å lese.

http://www.fleetbuzzeditorial.com/20...787a350update/

[QUOTE] I løpet av de siste mediene orienteringen ved Farnborough Air Show, Boeing 787 VP og General Manager Patrick Shanahan skissert en rekke utestående problemstillinger som jobbet på Airplane # 1 før Nylige engasjert streik som avslutter Everett (og andre) operasjoner - rendring muligheten for en fjerde kvartal første flytur alle, men umulig.

Et sentralt spørsmål relatert til svært avansert programvare som er skrevet for bremsen av 787 på grunn av en sporbarhet anomali.

...

"Problemene med brems programvare er bak oss, funksjonalitet som kreves for fly-testen er på labben og fungerer bra. (Den endelige "blå label"-versjonen - for fly-test - er i laboratoriet og under testen, alle kjente programvare problemer er løst. Det formelle "red label"-versjonen vil følge i to uker. Vi har tenkt på en service-oppdatering klar under flyturen test som legger til litt ekstra funksjonalitet, inkludert dekk press, operatør initierte test, og dataload), sa 787 talskvinne Yvonne Leach.

...

Ifølge kilder som arbeider direkte på A350XWB programmet, Airbus nå bare for seg en delvis design fryse for A350-900 og er fortsatt "ikke-committal" om når full fryse vil finne sted.

Airbus A350XWB sjefsingeniør Gordon uttalt at McConnell milepælen vil være nådd i oktober 2008 og siden da, FleetBuzz Editorial.com har lært at design fryse for første varianten mai slip så langt ut i andre kvartal 2009, skade noen eksterne prospektet Airbus holdt for å skaffe seg tjenesten oppføring i 2013.
[/ QUOTE]

Føl deg fri til å diskutere!
__________________
FleetBuzzEditorial.com
BOEING777 is offline   Reply With Quote