View Single Post
Old 30-10-2008, 18:23   #6
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Default Re: SAS med Eurobonustilbud

Quote:
Originally Posted by FlightDeck View Post
Det er ALLTID ekstrapoeng når man får dobbelt av noe, aldri grunnpoeng. Selvsagt litt kjipt om man også jakter på status i programmet - men får man dobbelt med poeng som man kan bruke til reiser, er jo det fint det også!

Jeg fikk også en slik mail, så denne var skikkelig personlig gitt! Regner med at det er fire enkeltreiser i Economy Extra eller i Business Class de sikter til - og at det gjelder for reiser man allerede har bestilt også.

Fire enkeltreiser gjaldt vel bare i tilbudet som B777ER fikk? Og kun i business? Mens jeg og SpotOn får dobbelt på alt vi flyr, enten vi flyr en flight, eller tur-retur OSL-ARN to ganger om dagen fram til slutten av Februar? Og da enten i Extra eller i Biz..

Passer jo selvsagt bra at jeg har turen til SEA i januar booket i Extra... Jeg får jo plutselig 33000 poeng, istedenfor de 16500 jeg egentlig hadde fått.. og går poengene fra utreisen fort nok inn på konto kan jeg jo faktisk vurdere en liten upgrade på returen Dog litt kjipt at det kun er ekstrapoeng, siden jeg i utganspunktet havner ganske nær sølvstatus.. Men jeg skjønner vel forøvrig at SAS ikke spyr ut med Grunnpoeng heller..
Martin is offline   Reply With Quote