Quote:
Originally Posted by RIBRO
Tar han ingen selvkritikk??
"Men da vi omsider, etter å ha stått en time og ventet på tur endelig kom frem til innsjekkingen, fikk vi beskjed om at vi var fem minutter for sent ute og at ingen flere ble sjekket inn."
Er det ikke mulig å ta litt ansvar å gå foran og spørre om hjelp?
|
Bør være unødvendig, og husk at det faktisk er en profesjonell part her som faktisk burde ha vært sitt eget ansvar bevisst her. Å snike i køen er ikke noe alle gjør uten videre, særlig ikke etter at de har møtt opp i god tid som de har. Å legge denne på paxen i dette tilfellet er en ansvarsfraskrivelse av dimensjoner og det får både
SGS og Austrian til å fremstå som kundefientlige og useriøse. Med forutsetning om at historien er riktig, så fortjener de helt enkelt å få tyn i media - flybransjen er på ingen måte unntatt å sørge for å ha kundebehandlingen i orden, og dersom man ikke forstår at dersom det er tvil så må det komme kunden til gode, så har man tapt.