Vel, Austrian betalte og hun sier de skal ta opp dette med
SGS.
Dette minner meg om behandlingen jeg fikk av
SAS i Amsterdam da
SAS ikke klarte å få fram min bagasje på en direkteflight dit i høst.
SAS-damen opptrådte arrogant og aggresivt da jeg spurte om hun kunne hjelpe meg å spore min bagasje før jeg skulle fly videre. Svaret var at dette ikke var hennes problem siden de hadde en ground handling agent. Det skulle hun kanskje ikke gjort. Jeg fortalte henne at det var meg helt uvedkommende og uinteressant hvordan
SAS valgte å løse det. Jeg var kunde av
SAS og hadde inngått en avtale med
SAS om å frakte meg og min bagasje til Amsterdam.
SAS hadde ikke levert i henhold til avtale og da forholder jeg meg til
SAS [punktum].
Det hører med til historien at jeg traff igjen bagasjen min to dager senere i Manchester og der fikk jeg utsøkt hjelp av
SAS' lokale representant som virkelig sto på for å finne ut hvor bagasjen var. Egentlig var det vel
SGS i begge tilfeller.
Moralen: Det er mennesker i alle tilfeller og alle gjør feil. Jeg går definitivt i vranglås når noen jeg har kontrakt med fraskriver seg ansvar og sender meg på en ørkenvandring. Det finner jeg meg bare ikke i. Så var jeg ikke perfekt likvel - å fillern!