Jeg liker ikke
LHR terminal 3...vaar gate var saa langt unna at den burde klassifiseres som egen terminal !....vi gikk og vi gikk trapper opp trapper ned, svingte til hoeyre svingte til venstre foer det ble lys i enden av den laaaange tunnellen...etter passkontroll bar det videre mot et gjensyn med
SAS hvor jeg ble moett av 4 ansatte som ledet kundene til en av de 5 automatene de har, selv kvalifiserte jeg ikke til automat innsjekkning saa jeg ble henvist til en kombinert Bag Drop og Sjekkin som det stod Business Class paa....en hyggelig dame gav meg 14A paa SK806 til Oslo. Hun satte Priority Tag paa bagasjen min, hyggelig gjort selv om jeg paa ingen som helst maate skulle ha hatt det.
Igjen jeg liker ikke
LHR Terminal 3 og spesiellt at en ikke faar vite gate nummer, men blir tvunget til aa oppholde seg i "sentral hallen" som baade er overfyllt, ingen sitteplasser ledig og ikke minst ingen mulighet til aa se ut....gruuumph...stoor nedtur i fra Tommy_Stugu paa
SFO.....
12:30 ble hemmlighet avsloert og Utgang nummer 11 er den med kortest vei....og der slapp de oss ombord med engang, det liker jeg.....
SAS hadde et godt utvalg med Aviser, og jeg sikret meg DN, Dagbladet og Aftenposten - gull verdt for en Nordmann som bor langt unna Norge...
14A paa en 737-800 hadde i hvertfall i gaar svaert god benplass, det var 5 rader Business, 5 rader Economy Extra...men jeg satt godt.....at vi takset ut et par minutter tidlig var en perfekt start....
SAS Trillevogn Selskap (
STS) er ikke min favoritt, det bringer minner fra
NSB's dagtog til Bergen og det er ikke noe en behoever aa minnes om.....en hyggelig besetning, men det foeles ikke som service selv om det er relansert.....
Saa jeg sov mesteparten av turen...og vi landet 20 minutter foer til paa
OSL, noe som igjen er meget bra....og ikke minst poenget med Priority Taggen...det virket, min bag kom som nummer 3 paa bandet (de 2 foer hadde ogsaa Priority tags).
Tirsdag baerer det videre til Liverpool....