Da har man ankommet Toronto.
Ankom O'Hare godt over 2 timer foer ankomst. Parkerte paa remote parking og toget gikk raskt til terminalene i dag. Et nytt rituale har blitt aa hoppe av ved terminal 2 og deretter sette kursen mot President's Club istedetfor den triste Red Carpet Club'en til United. Siden mange UA flightene gaar fra C councoursen i Terminal 1, er det kjempegreit aa ta bussen fra T2 til T1 C, tar under 2 minutter. UA1107 gikk i dag fra Gate C27 og etter aa ha koset meg med 3 gratis Heineken i PC, bar det mot gaten. Fikk tatt bilder med lillekameraet paa bussen. Hoppet rundt siden jeg var eneste passasjer ombord.
Hadde 3C med midtsetet ledig. Flyet var vel 70% fullt. Etter safetydemo sekunder foer pushback kom beskjeden fra cockpit om aa disarme, broa kom tilbake. Inn stroemmet 15 japanere som pusta og peste noe voldsomt.
Kom oss avgaarde med 30+ meget oversizede kofferter trygt ombord.
15 minutter sent tok vi raskt av fra 22L og klatra opp til 37K fot. Der var vi ikke mange minuttene foer vi starta innflygningen til
YYZ. 17 mph vind, gust 27 rett i snuta gikk helt greit og vi landet paa rute.
Etter immigrasjon bar det til enda et flyplasshotell med innertier utsikt. Hele bunchen oppgradert til Club og suiter som vanlig. Blir en bra dag i morra!

Ready med Heineken

Bilder fra bussen som gaar mellom terminalene paa
ORD, AC Jazz

Fikk saa vidt med meg Lufthansen

Noen tilaarskomne UA 767er

Utsikt?? Oh jess. Fra rommet paa Sheraton
YYZ

\

AC Jungel paa
YYZ