View Single Post
Old 01-10-2008, 21:55   #15
MartinL
ScanFlyer Dusty

MartinL's Avatar

Default Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

hehe, slapp av, det blir tur. Ingen fare med det, men jeg er svært prinsippfast og mener jeg her tar opp en sak på veiene av mange, ikke nødvendig vis meg selv. For hvor mange er det egentlig som opplever dette og som sitter på den kunnskaps databasen som vi her på forumet har om muligheter, rettigheter og begrensninger i forhold til slike situasjoner?

Dere peker alle på vesentlige ting, men slik jeg ser det er det fortsatt uavklarte spørsmål.
Norwegian spesifiserer ikke dette i sine vilkår. Da kan de etter min mening heller ikke benytte dette som et argument. Dessuten hva er en edring av avgangstider? Er det en endring eller en kansellering?

Klart jeg kan mase om å få refundert billettene, men dette er ikke mulig online i vår reservasjon. Dette handler om prinsipper og jeg blir opriktig lei meg når jeg ser at man heller bruker tid og krefter på å gjøre missfonøyde kunder enda mer frustrert fremfor å tilrettelegge og gjøre omfanget av endringen minst mulig.

Dessuten hva er kostnaden for Norwegian å tilrettelegge for dette (gebyrfritt) å dermed minske omfanget av endringene fremfor kostnaden av å ha svært missfonøyde kunder med spolert ferie og et dårlig intrykk av selskapet?

Jeg håper jaggu noen i Norwegian leser dette her, for jeg blir opriktig lei når jeg konstater at det faktisk praktiseres slik. Her har de en gylden mulighet til å snu noe negativt til noe positivt
MartinL is offline   Reply With Quote