View Single Post
Old 13-08-2008, 23:46   #2
Farmer
ScanFlyer Crusty

Farmer's Avatar

Default Re: Til BKK med Egyptair. Ny Star Partner

Så noen flere detaljer.
WF733/13aug MJF-TRD Dash8-100 LN-WIB sete 9A
Etter å ha sjekket inn online på en eminent webtjeneste, og med planer om å reise hele veien uten å sjekke inn bagasje, timet jeg det hele nokså tight.
Sjekket online, og så at flyet gikk noen minutter sent fra Bodø, og regnet med at denne forsinkelsen var fløyet inn på veien til Mosjøen med et raskt stopp i Sandnessjøen.
Jeg dro fra kontoret 1630, slik at jeg skulle være på flyplassen 15-20 min før avgang kl 1703, og timingen var perfekt da jeg så flyet komme inn i en venstresving fra sørvest idet jeg parkerte bilen.
Kjapt gjennom Security, hvor også min bagasje med alle mulige ledninger og annet rart alltid volder sikkerhetsfolkene noe hodebry.
Ombordstigning startet nesten med en gang jeg kom inn i avgangshallen, og jeg la merke til at hele hallen virker tom og trist nå, ved at Lufhavnkafeen til Hulda ble nedlagt tidligere i sommer ;-(
Underlig at ingen andre ser mulighetene til å videreføre denne drifta, og jeg lurer på om det kan skyldes at Avinor kommer med helt andre vilkår til en ny drift, og at dette gjør regnestykket dårligere .. Egil ?? What`s up på den fronten?

Selve flyturen var en helt ordinær og grei sommerflygning med litt turbulens ved landing på Værnes grunnet noe bygeaktivitet. Satte meg som vanlig så langt bak som mulig, og halvslumret hele veien.
Servering .. Ikke noe som fristet i dag.
Landing nesten 10 minutter før rutetid som gjorde at overgangen til SK377 ble romslig og fin.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	13aug08 WF733.jpg
Views:	691
Size:	76.5 KB
ID:	19362   Click image for larger version

Name:	13aug08 TRD.jpg
Views:	692
Size:	59.2 KB
ID:	19363  

En liten flyoversikt siden 29/7-2006..
Simplicity is the ultimate sophistication, Leonardo Da Vinci