Quote:
Originally Posted by wf145
PErsonleg trur eg at SD ikkje vel å splitte opp HOV SDN SOG i to eller tre ruteområder, men vel å kjøre med desse tre saman enno ei periode. SOgndal har opplevd ein nedgang i talet på pax etter at hovden fekk betre ruter, då Sogndal i peroider faktisk harhatt meir transfer og transitpax enn lokalt påstigande! Dette skuldast at HOV har mata våre BGOpax til SOG, der dei har skifta fly. Når vi no har fått betre ruter, har denne matetrafikken stogga, og trafikken på SOG gjeng ned.
|
100% enig her
Quote:
Originally Posted by wf145
SOG og SDN står mykje nærare kvarandre, både geografisk og tradisjonelt enn HOV og SDN, difor vil det nok vere SDN OG SOG som vert innlemma i eit ruteområde, medan HOV bør verte eige. Ser ein på antal pax per i dag, og med tanke på det store prosjektet Kvivsvegen, som vil gjere HOV til ein nærflyplass for ca 90000 menneske, er dette og mest naturleg.
|
Litt mer uenig i dette. Deviasjonen for fly fra Hovden til Oslo og Bergen via Anda vil være minimal og langt mindre enn deviasjonen vil være for fly fra Anda til Oslo og Bergen via Sogndal. Det er det jeg mener med at Anda og Hovden kan passe bra sammen i et eventuelt nytt ruteområde. At Kvivsvegen vil gi Hovden et ytterligere løft er jeg ikke i tvil om, og gledlig er jo det.