At Sterling skyder skyldes på Menzies synes jeg er useriøst. Ingen tvivl om at Menzies har store problemer på
CPH, men mon ikke Sterling skulle vende blikket mod sig selv og så hyre et handlingselskab, der kan levere det produkt man som passager burde kunne forvente sig. Sterling siger selv i tv-indslaget at Menzies ikke er valgt pga af prisen, men mon ikke sandheden er en lidt anden???
Som CK siger, så er det et spørgsmål om at man får hvad man betaler for og det er vist ingen hemmelighed at Sterling helst ikke vil betale mere end minimum. Jeg er sikker på at Sterling har været 100 procent klar over at skiftet til Menzies vil give dem problemer - både mht. check-in og bagage, men de har sikkert taget en beslutning om at det kan de leve med - blot de kan spare pengene.
Det er for såvidt fint nok. Sterling må i mine øjne selv om hvor dårligt et produkt de vil have, men at man bagefter skyder skylden på andre end selskabet selv er useriøst.
I passagerernes øjne, så er handlingselskabet irrelevant - de har købt en billet af Sterling og burde kunne forvente en bedre service. Hvis Sterling ikke kan få deres underleverandører til at leve op til kravene, så er det Sterling der har fejlet overfor passagerne og ikke handlingselskabet, som passagererne ikke har nogen aftale med.