Vi maa jo ogsaa se litt paa produkt og FFP her. CO oppgraderer jo naa alle sine 757 til AVOD, de er ferdige i august med dette prosjektet. I tillegg kommer det helt nye business seter paa disse maskinene i loepet av hoesten. Akkurat naa er ikke COs BF en fullverdig konkurrent i business over atlanteren til 30K+. Men med nye, flate seter der fremme vil CO helt klart vaere paa banen.
Naar det gjelder FFP, er
SAS den verste i klassen i Star naar det gjelder opptjening paa billige billetter. Paa dyrere/business og extra billetter slaar
SAS CO og de andre amerikanske selskapene ned i stoevlene. Saa forvent ikke mer opptjening med OnePass enn EB naar man flyr
SAS. Det som er flott er at endelig har man mulighet for 100% opptjening i Star fra
OSL. Det er jo rett og slett kun aa velge OnePass istedetfor Eurobonus. OnePass vil gi AKKURAT samme opptjening som man gjoer naa med alle Star partnere. Ser ikke paa at man mister KLM som noe tap. Man vinner LH, AC, UA, SQ, TG som alle gir 100% poeng i alle bookingklasser i alle amerikanske FFP. KLM kan seile i sin egen sjoe. Se paa hva man vinner!!
Saa igjen, daarlige nyheter for
SAS. Folk vil foretrekke CO materiell over atlanteren fordi de gir 100% poeng i alle bookingklasser. Glem ikke at naa paa sommeren maa man opp i 8K for aa faa 100% poeng med
SAS. Helt haaploest. Folk vil forlate EB og melde seg inn i OnePass. EB gaar rett i glemmeboka for meg som har UA 1K og CO Platinum