View Single Post
Old 10-06-2008, 11:35   #7
FlyHi
ScanFlyer Crusty

FlyHi's Avatar

Default Re: No frills vs. traditionelle flyselskaber

Det er naturligvis uheldigt at 3 fly rammes af tech, men er der ikke også noget med at de i forvejen mangler 2 fly, hvor leveringen er forsinket?

Sidstnævnte er der ingen undskyldninger for. Det er dårlig styring fra selskabets side.

At Sterling igen, igen har skiftet handlingagent på CPH er vel blot endnu et udtryk for at kvalitet ikke betyder noget for dem - men udelukkende pris. Alternativt ville man vel finde et handlingselskab, der kunne leve op til de kvalitetskrav man har og så forhandle en fornuftig pris på plads med dem.

Samtidig med at tillader sig at opkræve et gebyr for indtjekket bagage, så skifter man handling, der tydeligvis ikke er gearet til at varetage opgaven. Specielt bliver jeg skuffet over at skulle vente i ekstra lande køer for at få bag-tags og så igen ved bag-drop, når vi har betalt ekstra for at have bagage med. Det kan jeg kun opfatte som om at Sterling gerne vil have vores penge, men helst ikke vil levere varen.

Desværre er det den opfattelse man får hos flere og flere lavprisselskaber.

Personligt fatter jeg ikke at Sterling bruger millioner af kroner på at re-brande sig selv under sloganet "We would fly with us" og i dyre kampagner prøver at fremstå som om de har lært lidt af tidligere fejltagelser, men når kunderne så kommer i lufthavnen, så bliver de behandlet endnu dårligere end tidligere.

Jeg ville nok have brugt lidt af marketingbudgettet på at forbedre servicen samtidig med at selskabet sal re-brandes.