Quote:
Originally Posted by imm
Helt sikkert.
Men oppfører man seg skikkelig dårlig mot en kunde, så kommer han ikke igjen. Mens Ryanairs kunde (de aller aller fleste) kommer igjen og igjen og igjen. Så så dårlig kan de ikke oppføre seg mot sine kunder.
Samme gjelder igrunnen for leverandører. Det er ingen tvang til å levere varer og tjenester til Ryanair. Allikevel er det mer enn nok av leverandører som ønsker å samarbeide med de.
Myndigheter er etter min mening de man bør presse i enda større grad enn hva Ryanair gjør. Myndighetene har på mange måter satt seg selv i en monopolsituasjon, og utnytter det på det groveste. Jeg synes det må være lov å rope ut med store bokstaver og protestere mot det.
IMM
|
Hvilke ledere da;
SAS og BA ?
Jeg flyr fordi jeg 1)må i jobben og 2)liker å reise i ferien.
Har gode og dårlige opplevelser hos både Ryanair, WF,
SAS, KLM, BA osv, men jeg kommer til å fly Ryanair, WF, KLM (Ja, det betyr mye for meg med et best mulig rutetilbud fra
TRF),
SAS, BA osv i fremtiden.
__________________
AeroGal 727, Galapagos 01.08.08, WGL-GYE:
Ut på tur:
TRF-STN-TRF, TRF-AMS-SOU-AMS-TRF, TRF-AMS-BCN // DXB-AMS-TRF, OSL-AMS-PAC-SJO // FRS-GUA-ATL-AMS-OSL