View Single Post
Old 08-06-2008, 06:35   #8
LN-AFG
ScanFlyer Gold

LN-AFG's Avatar

Default Re: Reise i USA bak i bussen.

NWA 5.juni

AMS - DTW B747-400 37H
Ok standard Economy sete. Ingen PTV. Satt slik at jeg kunne se filmene men gadd ikke da jeg ikke selv kan styre pauseknappen. Maten var ikke mye aa skrive hjem om, og det var som vanlig Chicken or pasta. Wraps naermere landingstid ogsaa da chicken eller vegetarian, og chicken utgaven var ikke saa dum. En liten boks bringebaer/banan is fikk jeg ogsaa, men den smakte E stoffer lang vei og var ikke god. Stinn brakke og ikke tilbud om aa faa hele boksen brus, og det paa Internasjonal flyvning. Jeg gadd ikke spoerre en gang. Avgang paa tid, landing 20min foer rute.

DTW - SEA B757-200 39D
Ok standard Economy sete. Ingen PTV, ingen film ellers. En liten pose pretzels ellers BOB. FAs kom 4 ganger rundt med drikkeservering, men strevde litt da det var krafig turbulens store deler av flighten. FA spurte meg vil du ha ett glass eller klarer du hele boksen da jeg fikk brus. Dette skjedde hver gang, ogsaa dette flyet var stinn brakke.

NWA er i mine oeyne ett bra selskap, spurte paa begge flightene om hva FA tenkte ang. Delta merger. Ingen var helt happy med det, hun ene jeg spurte sa det bare kom til aa bli kjipt og hun saa absolutt ikke frem til det. Hun andre sa toert "I'll just play it by ear..."