Quote:
Originally Posted by ph-ndr
Jeg ringte til en dame på EuroBonus sin kundeservice og tenkte dette må jo være moro å komme til bunns i, siden jeg nå hadde 20 mins å drepe. Svaret er:
I teorien er det følgende paramtere som bestemmer:
- Noen hotell tjener grunnpoeng og noen tjener ekstrapoeng.
- Noen hotell har poeng pr opphold, noen har pr natt opp til X netter, noen har pr natt.
- Antall poeng skal variere etter romkategori.
Og ut i fra dette skulle man tro at samme hotell, til samme pris to ganger skulle gi samme sum, men neida.
Konklusjonen etter litt sammenligning mellom hva reglene sier og hva kontoen min sier er at dette absolutt er fullstendig tilfeldig hva du får utdelt.
-A
|
Ingen Radisson
SAS hoteller eller Park Inn tjener ekstrapoeng, alle tjener grunnpoeng. Alle hoteller som gir grunnpoeng gir dette pr. natt. Radisson eller andre kjeder gir ekstrapoeng. Der gis det ikke alltid poeng for hver natt. Poeng er fast for alle hoteller, uansett romtype.
Reglene sier: You earn 300-500 Basic points per night on all Radisson
SAS Hotels & Resorts on normal and agreed corporate rates, conference, weekend and summer rates are included.
Dersom EB damen sier noe annet, tar hun FEIL.
Vi hadde denne debatten paa FT for en tid tilbake, for aa legge ballen doed skal jeg ta dette med Eurobonus for aa faa en skikkelig klarhet i tingene