View Single Post
Old 26-05-2008, 02:40   #1
VC-10
ScanFlyer Crusty
 
VC-10's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 3,550
SAS Refusjon av ubenyttet billett kjøpt på sas.no - hvordan?

Jeg har en ubenyttet billett TRD - LHR på Economy Flex den 21. mai, som jeg ikke benyttet. Billetten ble bestilt på sas.no.
Jeg var i SAS-skranken på TRD den aktuelle reisedagen og avbestilte reisen, og der fikk jeg beskjed om at jeg måtte sende en mail til SAS og oppgi billettnr. for å få refundert beløpet som var betalt.
Når jeg ser på kvitteringen for den elektroniske billetten, kan jeg ikke finne noen kontaktadresse for dette.
Siden jeg nå befinner meg i USA, og ikke har lyst til å ringe SAS herfra, lurer jeg på om det er noen i SAS-systemet der hjemme som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan komme i kontakt med rette instans fo r å ordne opp i dette?

VC-10
VC-10 is offline   Reply With Quote