All right..
Må innrømme at jeg begynner å glede meg litt, og konstaterer at nå er det bare et par måneder til avreise..
Satt nettopp og leste gjennom hele trip-reporten fra den første turen min, og der snublet jeg over et hotelltips fra Concorde, som jeg ikke fulgte da, men bestemte meg for å se litt nærmere på:
Shelburne Murray Hill New York, som visstnok tilhører Affinia-kjeden. Så ikke verst ut på Tripadvisor, og fant en grei pris på en såkalt Studio Suite med to senger; ca. 1420 dollar for tre netter inkludert Taxes (Eller: Det inkluderer ikke $1,50 per natt i såkalt "unit supplemental tax"). Havnet på et par hundre mer enn prisen vi hadde på Hampton, men skitt au..
De dollarene vi betaler ekstra i NY, sparer vi i
SFO: Etter Thomas' tråd i reiseforumet, begynte jeg å snuse litt på
The Chancellor Hotel. Hotellet ligger omtrent oppå Union Square, og var billigere enn Hilton som vi allerede hadde booket. Husker ikke nøyaktig prisforskjellen, men jeg tror ikke det blir noe nevneverdig dyrere totalt sett..
Hvorfor? I
SFO sparer vi panger, og får istedet bo på et litt mer unikt hotell enn et "anonymt" kjedehotell.. Også betaler vi litt ekstra i NY for omtrent samme grunn.. At jeg nå ikke tjener noen miles på hotellovernattinger i det hele tatt, får så være..
Er fortsatt booket på Hamptons i Chicago, men vi får se hva som evt. skjer der