View Single Post
Old 06-05-2008, 20:47   #18
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: San Francisco med Mercedes og Citroen

Vaar 767 klatret meget raskt opp til cruise som var FL370 for dagen. Kapteinen var en av faa UA kapteiner som nekter aa skru paa Ch. 9. Det er selvsagt han som bestemmer, men jeg klarer liksom ikke aa skjoenne hvorfor noen ikke vil ha Ch. 9 paa?? Paa Flyertalk gaar det rykter om at enkelte piloter skrur av Ch.9 i protest mot ledelsen i United... Way to go... Smart dersom ledelsen hadde vaert ombord...

Bra medvind denne kvelden, flyvertinnene kom raskt rundt med en pose pretzel til hver og salget av vareprovene gikk like daarlig som vanlig. Til drikke valgte jeg 2 x GT som ble betalt med 1K vouchere.. Damen paa andre enden av 3 seteren var opptatt med sitt og vi kommuniserte ikke. Som tidsfordriv kikket jeg paa Olsenbanden og Dynamittharry gaar amok paa PCen.

45 minutter foer landing kom damene rundt med ny runde med drikke og pretzels. Jeg takket nei denne gangen.

Innflygning over lake Michigan, kapteinen var saapass elskverdig at han ga oss litt mer opplysninger: winds out of soutwest 20 mph, gust 38!! Ble en heftig innflygning og flere av sidekameratene ble nok ganske saa svette i handa.. Mistet lyset i kabinen, samt AC et sekund eller to 4 ganger i kastene.

Landet trygt og takset til gate C18.

Kom meg raskt ut av flyet for aa observere koeen over alle koeer i Customer Service senteret i paa C concoursen. Tipper det var 500 mann i koeen som gikk helt til enden av terminal C..... . Tydelig at det var mange forsinkelser og mange som maatte ombookes. At folk ikke ringer

Jeg for min del jumpet raskt i en drosje og var hjemme kvart over ti, slett ikke verst utfall av noe som kunne blitt en grusom reise.

Ikke noe UA ny internasjonal C paa meg, kanskje neste gang...

Neste tur med UA er 17. mai helga da et besoek til Houston staar for doeren. Weekenden etter er det Memorial day, da gaar turen til Oregon for aarets foerste vinsmaketur.
Tommy777 is offline   Reply With Quote