Thread: SAS med SMS
View Single Post
Old 10-04-2008, 11:58   #6
PeopleExpress
ScanFlyer Blue

PeopleExpress's Avatar

Default Re: SAS med SMS

Quote:
Originally Posted by Shadow View Post
Men de måtte likevel væe på flyplassen når flyet gikk for å kunne slå til på tilbudet.
Joda, men de hadde jo billett til den flighten, og når SAS 2. påskedag bestemmer seg å bytte en 800/400 maskin ut med en 700 maskin, da blir det noen som desverre må finne seg i å slå noen timer ihjel på flyplassen.

Dette endte jo med at flighten ble forsinket, fordi for få folk meldte seg, og de måtte hendte ut noen fra kabinen. Det snedige da var at jeg fikk en tekstmelding etter jeg hadde landet i Oslo (telefonen var jo av i luften), som varslet meg om at flighten ville bli forsinket.

No worries, jeg syntes SAS gjorde en god jobb jeg og gjorde sitt ytterste for at den flighten skulle gå on time.

Når det er sagt, vi har jo ulike billettkategorier, hvis systemene kunne ha fungert slik at SAS sendte en melding til de laveste billettkategoriene på et mye tidligere tidspunkt med tilbud om ombooking, og kompensasjon. Slik at de kunne henvende seg til kundesenteret til SAS på telefon. Da ville folk sluppet å møte på Værnes før tiden, og det ville lettet arbeidet på flyplassen og gaten.
PeopleExpress is offline   Reply With Quote