Quote:
Originally Posted by fly1980
Knivskarpt! Fantastisk god utnyttelse av lyset, og selvsagt flotte bilder! Min favoritt er helt klart det av Aeroflot Tu-154
Jeg elsker fargene til Air Greenland også. Den ser også skikkelig bra ut på deres Dash 7'ere
Hvordan var 40D'en?
|
Veldig fornøyd etter første spottertur i hvertfall.
Quote:
Originally Posted by seilfly
Kniiiivskarpt! Dette var en organisk opplevelse! (eller noe sånt). Står klar på airpics-køa 
|
Hehe, du skal nok få flere bilder fra meg om litt ja. Bra jobba med airpicskøen.
[QUOTE=BSSW;250335]Nydelige bilder
Husker du reg på den -600en på bilde nr 4?
Reg på den er LN-
RCU
QUOTE]
Quote:
Originally Posted by SE-DYD
Gratulerer med godt valg av kamera! Bra serie dette her!  - Ser ut som du fortsatt "pudrer" noen av dem? Skal ikke være nødvendig det! Bruker du Adobe RGB? Får større fargerom med bruk av Raw vet du!
|
Takk for det Dag. Jeg bruker Adobe Photoshop ja, og tar bildene i Raw. Har "puddret" noen av bildene som du ser, men lærer fortsatt.
Quote:
Originally Posted by Terje
Nydelige bilder. Veldig skarpe, lyse og gode farger!
Litt OT:
Må være en utfordring for selv de støeste å ta bilder på 500mm uten IS og med et crop kamera? Bruker du monopod?
|
Det fungerer faktisk ganske bra, bruker ikke monopod. Men holder hendene tett inntill kroppen slik at det blir mest mulig stødig, og fått litt trening med å bruke linsa.
Takk til alle for hyggelig tilbakemeldinger på bildene.
Ser ut til at jeg har gjort litt riktig da.
Airbus 330.