Der kom de visst. Men etter å ha sittet et par timer på
www.wideroe.no og prøvd å booke billetter på strekningen er jeg dritt lei av å finne billetter til OK priser (ca. 4500 for 1 voksen + 1 barn) for så å få en feilmelding ("Dessverre har flyselskapet ikke oppdatert deres reservasjonssystem, og det viser seg, at det allikevel ikke er plass på valgt avgang/pris. Vennligst gå tilbake og velg alternativ avgang eller pris. [1] (15079) Vi har problemer med behandling av forespørselen. Vi anbefaler at du venter noen minutter og så prøver på nytt. Vi beklager dette.") i det jeg trykker "kjøp" i slutten av dialogen. Dessuten ser det ut til at hvert slikt mislykket "kjøp" spiser av utbudet av billigbilletter - i alle fall ser det ut til at de tilbudte prisene spretter opp med et par hundre kroner for hver gang jeg gjør et helhjertet forsøk på å booke. Hva er visten med å tilby priser som ikke kan selges? Dersom det faktisk er slik at prisen justeres opp i løpet av en 5 minutters bookingdialog burde vel
www.wideroe.no stå ved den opprinnelige prisen? Dersom jeg går i en butikk forventer jeg å få varene mine til prisen som er annonsert i hylla, selv om butikkens leverandør skulle finne på å justere opp prisen før jeg kommer til kassa.