View Single Post
Old 09-01-2008, 15:46   #10
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Default Re: Nye stoler i Economy class

Quote:
Originally Posted by OY-KIH View Post
Under "Information" på bildet, ser det ut til å være datert 18/9-2003, så stolene er vel ikke helt nye Ser også at bildefilen heter 20040605_017.jpg.
Quote:
Originally Posted by CK View Post
det er setene som er på de nye 737'ene - de er veldig behagelige og god avstand mellom setene. Fløy en av de nye 737-700WL til FCO i høst, og de har jo 10 seter mer enn de opprinnelige -783'ene, uten at jeg merket det
Kunne ikke vært mer uenig. 737-700WL har slike seter ja, trur eg. Men fløy en slik opp fra Berlin. Satt omtrent på raden over vingen. Og jeg har aldri opplevd dårligere sete mht komfort og plass om bord i et rutefly, utenom de dårligste hos DY. Setene ser simple ut. De har lavere seter med mye dårligere "nakkestøtte" enn de har på f.eks. 737-800 (der kan jo nakkestøtten også "brettes fram"). Noe av det verste er at metallbøylene stikker ut selv om bordet er oppslått, slik at knærne tar bort i metall. Dessuten mangler koppholder. Det er også manglende justeringsmuligheter for oss som får brettet i magen... Setene virker billige og simple.
AirbusTrond is offline   Reply With Quote