View Single Post
Old 06-01-2008, 12:07   #13
TOS
ScanFlyer Mile High Club
 
TOS's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
Default Re: Sterling booket om uten å gi beskjed

Quote:
Originally Posted by storg View Post
Hva sier Sterling at de har gjort: 1. De har sendt e-post til kundene slik de opplyser at de vil gjøre i slike tilfeller. Videre har de forsøkt å nå folk på telefon. De ber faktisk om tilbakemelding på at e-poste er mottat. Hvis de ikke fikk svar ville de prøve på tlf.
og hva sier kundene som er referert til i artikkelen...? De har ikke mottatt noen e-post på noen av sine e-postadresser. Dvs. de har faktisk sjekket sin e-post som de skulle. De sier videre at de heller ikke har fått beskjed på telefonen om endringen. I likhet med -MOW så lurer jeg på om systemene til Sterling kanskje ikke er 100% effektive....
TOS is offline   Reply With Quote