View Single Post
Old 27-09-2004, 13:37   #39
LN-ATC
ScanFlyer Silver

LN-ATC's Avatar

Default Replying to Topic 'Kontrollsentral Sør til Sola'

Quote:
Originally posted by Falcon
Men ikke skyt på LN-ATC, i alle fall - han er uskyldig!
Takk. Jeg sitter heldigvis "kun" i et tårn.

Quote:
Originally posted by CK
Dette er dramatisk, og vil IKKE gi sympati. La oss håpe de iallefall har vett nok til å pelle seg tilbake på jobb ASAP. Dette blir kaos. Heldigvis ventet de til 10:30 - når trafikken hadde roet seg noe etter morgenrushet.
Vet du hva, flygeledere gir fullstendig FAEN i om DU gir sympati eller ikke. Dette her handler ikke KUN om en politisk streik, men også om folks liv, familie etc. Jeg syntes det er fair at man må få lov til å være frustrert og forbanna på sin ledelses beslutning i noen timer. Prøv og sett deg inn i andres situasjon også, CK! Jeg vet ikke i hvilken grad du har innsikt i CRM, menneskelige ytelser og begrensninger etc, men det finnes nok av hendelsesrapporter å lære av, som tilsier at folka der borte trenger en liten pause akkurat nå.

Det er tøft gjort av Randi å gå inn for nedleggelse av Oslo kontrollsentral og hun burde ikke bli overrasket av denne aksjonen. Har hun gjort jobben sin har hun informert flyselskapene på forhånd.

Om en tilsvarende aksjon hadde kommet om det var Stavanger som skulle legges vet vi ikke, men jeg tør påstå det er tydlige kulturforskjeller mellom de to kontrollsentralene.
LN-ATC is offline   Reply With Quote