Det springende punktet her blir jo hvem som faktisk hadde ansvaret. Om det er WF som bare har drømt at Coast skulle fly ruta, eller om det er Coast som ikke har levert det de lover. Vi får sikkert svar over jul.
Quote:
Uansett så har WF mye av ansvaret, det er faktisk de som må følge opp eventuelle underleverandørers oppdrag.
|
Det mener jeg er en tullete påstand. Hvis Coast har akseptert et oppdrag og får betalt for det, så har de kun én ting å gjøre: Gjennomføre flygingen med avtalt kapasitet til avtalt tid. Det er jo et flyselskap, ikke en barnehage som må passes på.
Eller mener du at f.eks
SAS må ringe rundt hver morgen til alle som skal på arbeid i
SGS for å høre at de faktisk kommer til å gå på jobb? For å følge opp underleverandørens oppdrag som du sier (satt på spissen selvsagt).
Jeg mener det er enkelt: man kjøper et produkt og selgeren leverer.
Men vi får bare se hvem som har tabbet seg ut i denne saken da, WF eller Coast. Uansett fremstår det hele som svært uprofesjonelt.
Uansett; god jul storg

hilsen fra en som er lei ribbe for en stund...