Jeg har aldri klart å booke en bonusbillett hos
SAS via nettsidene, selv med gjentatte forsøk og en rekke endringer i ut- og hjemreisedato. Jeg får "alltid" opp feilmeldingen om at det ikke er ledige plasser på hjem- og/eller utreise uten noen nærmere spesifisering av hvilke flighter/legs som skaper problemer. De poengene jeg har spart opp har enten forsvunnet eller blitt brukt til oppgradering. De få tilfellene hvor jeg har brukt bonusbilletter så har jeg måttet ringt til
SAS. Det hadde kanskje vært kjekt om man fikk opp beskjed om hvilke flighter som var utilgjengelige. Det er også mulig at det er et ekstra problem siden jeg reiser fra
TOS. Uansett, bookingmotoren for eurobonusbilletter er så dårlig at jeg sjelden gidder å forsøke nå (selv om jeg, i likhet med gustavf, forsøkte å booke tur til Seattle i februar til 15.000 poeng. Jeg fant ikke en eneste ledig dag for ut- eller hjemreise, og jeg sjekket bortimot med en gang melding om dette tilbudet ble lagt ut her).