Husk det er mye lettere for CO å fly til
EWR enn Star og OneWorld selskaper pga CO har meget god feed inn til
EWR imotsetning til de andre som har en elendig feed fra
EWR.
Quote:
Originally Posted by MartinL
Nei fysj da. Vi betelar jo så lite for våre reiser og dessuten er det nesten ingen som gider å betale for business seter så dette er neppe noe for SAS.
|
Men det krever at
SAS skaffer seg flere og mer egnede fly enn 333/343. Per dags dato kan ikke
SAS åpne nye IC ruter uten å kutte andre steder og
SAS IC har idag et veldig bra belegg på sine flygninger. Hadde jeg vært
SAS hadde jeg ikke engang vurdert
OSL før man ihvertfall hadde 15 fly i IC flåten.
Med CO på
OSL-
EWR tror jeg markedet er større mellom til
ORD/
IAD skulle SK eller UA starte en ny rute fra
OSL.
Og når man leser Aftenposten artikkelen så står det ikke at en 2. avgang er bestemt, kun at den ønskes. Når det kommer til avgangstider så mener jeg det mest ideelle hadde vært en avgang så sent som mulig. Det er så mye bedre å ankomme NY sent på kvelden. Men problemet blir da selvsagt at man reduserer muligheten for videreforbindelser