Quote:
Originally Posted by Pjokken
JA, fullstendig!
SAS har fått verdens kaldeste føtter med tanke på passasjerene. De fomler nok en gang, som så mange ganger før. Koster penger! Hadde jeg vært aksjoner i SAS hadde jeg vært bekymret. Men så er det vell derfor aksjene deres har falt fra stabile 146 kroner til 94 for noen dager siden!
Et annet eksempel på et vaklende SAS er utfasingen av 767. Det holdt vel i 3 år, før de begynner å snakke om å fase disse inn igjen. Hva koster dette stuntet da?
!
|
SAS er NØDT til å lytte til passasjerene sine. Hvis ikke de vil fly Q400 kan ikke
SAS operere dem. Det har ledelsen til
SAS skjønt og selv om det koster på kort sikt så må man se på det langsiktig
Og så til det bullshittet du kommer med ang 767. Vet du hvorfor det tok 3 år å fase dem ut? Når man får bytter en flytype med en annen, så er ikke det noe man gjør over natten. For det første må man vente til man får levert flyene som skal overta for en nye type og de blir aldri levert på samme dagen alle sammen. Bare se på Norwegian, det kommer til å ta bortimot 3 år om ikke lenger fra første 737-800 blir levert til siste 737-300 blir levert, betyr det at DY sin ledelse er inkompetente? Og det med at
SAS skal begynne med 767 igjen er kun løse rykter. Husk dette er flyindustrien og der kryr det av rykter og svært mange av dem viser seg å være totalt grunnløse.
Men ja, ledelsen i
SAS gjør og har gjort
MYE rart og dumt, men når det kom til Q400 så hadde de ikke noe valg, selv om mange her inne tydeligvis har tungt for å skjønne det!
SAS lever ene og alene av passasjerene sine, ikke noe annet!