View Single Post
Old 26-09-2004, 23:25   #41
Utflyttet
Ute på tur

Default Replying to Topic 'Møtte 45 min før avgang - avvist av KL'

Quote:
Originally posted by LN-KOG
Jeg kan legge til at min nederlandske kone foretrekker SAS framfor KLM, og for å sitere en venn av meg som er nederlender bosatt i Nederland: "Dessverre må jeg bruke KLM siden SAS ikke flyr fra Amsterdam til Detroit." Han er heller ikke overbegeistret for Untied.
Tror jeg har nevnt det noen ganger før, mene here it goes: Jeg er stolt av å være Nederlender. Jeg er ikke stolt av KLM. Etter noen år med KLM-flyving i jobben så kan jeg si det er et selskap men en approach til kundevennlighet som har sluttet å overraske meg. Jeg har også uttrykt mine gloder om UA, men KLM er lengre nede på listen, om mulig.

Jeg har spesielt opplevd KLM sitt bakkepersonale til å være veldig ovenfra og ned, og klart poengtere hvem som er på hvilken side av skrankene, og hva det medfører i hvem som kan ramse opp loven.

Sånn sett, så skulle jo KLM passe fint med AF; jeg har aldri flydd AF, men har opplevd frankrike som ikke-fransk-talende, og lest mye om AF sine holdninger, de høres ut som å være veldig i samme gate som mine KLM-opplelveser.
Utflyttet is offline   Reply With Quote