Quote:
Originally posted by LN-KOG
Jeg kan legge til at min nederlandske kone foretrekker SAS framfor KLM, og for å sitere en venn av meg som er nederlender bosatt i Nederland: "Dessverre må jeg bruke KLM siden SAS ikke flyr fra Amsterdam til Detroit." Han er heller ikke overbegeistret for Untied.
|
Tror jeg har nevnt det noen ganger før, mene here it goes: Jeg er stolt av å være Nederlender. Jeg er ikke stolt av KLM. Etter noen år med KLM-flyving i jobben så kan jeg si det er et selskap men en approach til kundevennlighet som har sluttet å overraske meg. Jeg har også uttrykt mine gloder om UA, men KLM er lengre nede på listen, om mulig.
Jeg har spesielt opplevd KLM sitt bakkepersonale til å være veldig ovenfra og ned, og klart poengtere hvem som er på hvilken side av skrankene, og hva det medfører i hvem som kan ramse opp loven.
Sånn sett, så skulle jo KLM passe fint med AF; jeg har aldri flydd AF, men har opplevd frankrike som ikke-fransk-talende, og lest mye om AF sine holdninger, de høres ut som å være veldig i samme gate som mine KLM-opplelveser.