Thread: OT men .....
View Single Post
Old 22-10-2007, 23:32   #16
Nick Figaretto
ScanFlyer Silver

Nick Figaretto's Avatar

Default Re: OT men .....

Quote:
Originally posted by LN-KGL

Bra du ikke flyr på Flesland lenger Nick F - og så er det bedre fotball både i England og Italia
Hehe, ja det kan du si. Men for å si det sånn, er jeg såpass (lite...?) fotballinteressert at jeg synes det er artig med alt som gjør fotball spennende. Uansett hvilket (eller hvilke) lag det dreier seg om.

Eliteserien var mer eller mindre uinteressant på den tiden da Rosenborg dominerte totalt. (Desto mer spennende var Champions League på den tiden). Derfor ønsker jeg alt som kan gjøre norsk fotball mer spennende å følge med på velkommen. At Fredrikstad klarte å kvalifisere seg fra 2. divisjon, rett opp i første for å gå videre opp i eliteserien i sin tid er sånt som er moro. At Nybergsund nå skal prøve å etablere seg i førstedivisjon er kjempespennende. Den tiden da Vålerenga pendlet opp og ned mellom eliteserien og førstedivisjon var med på å gjøre norsk fotball til noe som er gøy å følge med på.

At Brann nå tar eliteseriegullet etter 44 år føyer seg inn i rekken av hendelser som gjør at også oss moderat fotballinteresserte får pirret nysgjerrigheten såpass at vi gidder å engasjere oss litt i det som skjer i fotball-Norge.

Men den dagen Moss gidder å skjerpe seg nok til å etablere seg i eliteserien, og til og med ha som uttalt mål og en realistisk strategi for å vinne den, skal til og med jeg begynne å gå på eliteseriekamper.

Men snakker vi EM eller VM-kamper (inkludert gode kvalikkamper) og de største Champions League-kampene, sitter selv undertegnede gjerne på en fotballpub med en kald pils eller to. God fotball er rett og slett bare magisk.

Får se om det ikke skal være mulig å få med seg en AC Milan, Roma eller Lazio-kamp i løpet av vinteren...

-o-O-o-
Nick Figaretto is offline   Reply With Quote