Godere torsdag, verden!
Vel, da sitter jeg her i godstolen i Atlanta, klar for bingen. Guttungen er badet og lagt etter fotballtreningen, men han er ganske saa misfornoeyd. Og ikke er det rart naar man ser paa hva han spiller sammen med. Av 12 'mann', er det vel kun en 3-4 av dem som noenlunde regelmessig kan treffe aapent maal paa fem meters hold ... saa det er ikke rart at matchstatistikken er 0-0-4 .... Dette i skrikende motsetning til vaarsesongen hvor han utmerket seg paa et lag som ikke tapte en eneste kamp.
Saa til vaaren blir det 'select' og litt hoeyere nivaa ...
Ferdig med to av tre dager med 'produktsjefmoeter' .. bortkastet tid IMHO, men ledelsen vil holde dem, saa da saa ... jeg har adskillig nyttigere ting aa bruke tiden paa.
Imidlertid ser det ut til at jeg kommer til aa tilbringe mye tid i London fremover .. ledelsen har visstnok bestemt seg for aa legge styringen av et par prosjekter jeg er tungt inne i til London, saa det ligger an til et hoeyt antall overnattinger der ... ihvertfall inntil neste reorganisering ...
Men det er greit for meg ... har ingenting imot London.
23 grader - fuktig - men drittvaeret holder seg foreloepig paa soersiden av byen.
God natt/morgen/kveld (stryk det som ikke passer)
|