Quote:
Originally posted by Tommy777
For aa vaere helt aerlig tror jeg DY kommer til aa slite paa OSL-CPH paa egen haand. Mange dansker foretrekker Sterling og kommer til aa booke de maskinene. DY ender da opp med nordmenn som majoriteten av pax og jeg tviler paa at de klarer aa opprettholde 5 avganger daglig
|
Men uten å ha noe tall på det så tror jeg det er flere nordmenn enn dansker mellom
OSL og
CPH, det er ihvertfall mitt inntrykk. Norwegian har i sommer operert med 3-4 rundturer på ukedagene så er faktisk ikke den helt store økningen de kommer med. Itillegg, uten å ha noen konkrete tall på det så er mitt inntrykk at prisene mellom
OSL og
CPH har økt merkbart det siste 1,5 året....og jeg har endel turer mellom de to byene og "kan" prisene
Sterling har vel hatt ca 3 rundturer på ukedagene og totalt sett når man tar med
SAS så tilsvarer denne økningen ca 5% økt kapasitet mellom
OSL og
CPH.
Personlig tror jeg Sterling vil slite mer enn Norwegian mellom
OSL og
CPH. Men som sagt så sitter jeg ikke på tall, kun mitt eget statitiske grunnlag