View Single Post
Old 25-09-2007, 16:47   #15
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,202
Default Re: Slutt på samarbeidet mellom DY og NB? (også på CPH)

Quote:
Originally posted by Tommy777

For aa vaere helt aerlig tror jeg DY kommer til aa slite paa OSL-CPH paa egen haand. Mange dansker foretrekker Sterling og kommer til aa booke de maskinene. DY ender da opp med nordmenn som majoriteten av pax og jeg tviler paa at de klarer aa opprettholde 5 avganger daglig
Men uten å ha noe tall på det så tror jeg det er flere nordmenn enn dansker mellom OSL og CPH, det er ihvertfall mitt inntrykk. Norwegian har i sommer operert med 3-4 rundturer på ukedagene så er faktisk ikke den helt store økningen de kommer med. Itillegg, uten å ha noen konkrete tall på det så er mitt inntrykk at prisene mellom OSL og CPH har økt merkbart det siste 1,5 året....og jeg har endel turer mellom de to byene og "kan" prisene

Sterling har vel hatt ca 3 rundturer på ukedagene og totalt sett når man tar med SAS så tilsvarer denne økningen ca 5% økt kapasitet mellom OSL og CPH.

Personlig tror jeg Sterling vil slite mer enn Norwegian mellom OSL og CPH. Men som sagt så sitter jeg ikke på tall, kun mitt eget statitiske grunnlag
__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote