Quote:
Originally posted by Someone
Quote:
Originally posted by Falcon
Ja, det var jo en helt generisk logo, som kunne vært for et hvilket som helst selskap. F.eks. dette: GlaxoSmithKline.
Hvorfor er det så forbanna vanskelig å gjøre noe interessant, differensierende, kommunikativt, fint, emosjonelt eller hva søren, for et flyselskap? Det er jo så mye å jobbe med - hvis man da ikke er talentløs, som i dette tilfellet.
Mvh Desmond Designer
Edit: Aha - Someone så GSK-likheten leeenge før meg.
|
Fordi det er de samme mennskene som lager logoene til "alle" selskapene enten til lager hodepinetabletter eller transporter folk og fe
|
Jeg har alltid likt Caravellevindu-formen, men den er blitt så forslitt i det siste... Den er noe av en motegreie (legg merke til det når dere er på G-sport og x antall andre butikker), og så er den en form som er lett å tegne. Da er det fritt frem for de påtvungent kreative med ønske om å jobbe minst mulig for flest mulig skrevne timer.
Også
CSA... Jeg mener, her har man et selskap med lang og ærerik historie, og et ønske om å styrke posisjonen som kvalitetsselskap. Også velge et profilprogram som ser ut som om det tilhører et tsjekkisk mann og kone-firma?
Jaja. Nok nagging her fra Pensjonistpartiets ungdom.