View Single Post
Old 14-09-2007, 15:58   #13
Canopy
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 160
Default Re: Trolig en mutter ...?


Quote:
Originally posted by FBU 4EVER
Spikeren på hodet, Ole!

Vi har dessverre sett en dramatisk nedgang i teknisk standard de siste årene. Men selv om gjeldende instrukser dokumenterer at en inspeksjon skal gjøres, så er det ikke alltid at den gjøres, men bare "signeres ut". På STS OSL har man fått inn MD'er fra CPH med rustne slat-wirer som skulle vært byttet ved forrige inspeksjon i CPH. Jobben var dokumentert i systemet som utført, men det kan virke som om inspeksjonslukene ikke engang var blitt åpnet! Blir spennende å se om rustproblemet til CPH-baserte Q400 også dukker opp på ARN og TRF-baserte maskiner. Har en snikende følelse av at så ikke skjer.

Eller som vi sier: "Dette flyet har vært på Shannon"
Canopy is offline   Reply With Quote