View Single Post
Old 07-09-2007, 14:49   #24
Gulboble
ScanFlyer Silver
 
Gulboble's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: 20 min fra TRF
Posts: 646
Default Re: SAS relanserer service

Quote:
Originally posted by P.A. VIKING


Hva legger man selv i Service ? , enig i at SAS går høyt ut her, og det skal man som et "fullpakke" selskap, men er service å forlange mer en det som står i kontrakten ? Skal man kunne sjekke inn for sent og flyet vente på deg, og miste både slot og connections ?

Hva er viktigst for deg ?(åpent til alle)
Service er å få hjelp hvis du trenger det. Jeg er enig i at det er ett poeng å få folk til å møte opp til tiden slik at en kan få avgangen ut på tid. Men,........................................ den gangen du av forskjellige grunner kommer litt sent er det dårlig service å bli møtt med : "Nei, du er for sent ute".
Fløy OSL-BDU og TOS-OSL sist uke. Flyet var ca en halv time forsinket til Bardufoss og nesten det samme til OSL på returen; Det er dårlig service.
__________________
AeroGal 727, Galapagos 01.08.08, WGL-GYE:



Ut på tur:
TRF-STN-TRF, TRF-AMS-SOU-AMS-TRF, TRF-AMS-BCN // DXB-AMS-TRF, OSL-AMS-PAC-SJO // FRS-GUA-ATL-AMS-OSL
Gulboble is offline   Reply With Quote