Quote:
Originally posted by P.A. VIKING
Hva legger man selv i Service ? , enig i at SAS går høyt ut her, og det skal man som et "fullpakke" selskap, men er service å forlange mer en det som står i kontrakten ? Skal man kunne sjekke inn for sent og flyet vente på deg, og miste både slot og connections ?
Hva er viktigst for deg ?(åpent til alle)
|
Service er å få hjelp hvis du trenger det. Jeg er enig i at det er ett poeng å få folk til å møte opp til tiden slik at en kan få avgangen ut på tid. Men,........................................ den gangen du av forskjellige grunner kommer litt sent er det dårlig service å bli møtt med : "Nei, du er for sent ute".
Fløy
OSL-
BDU og
TOS-
OSL sist uke. Flyet var ca en halv time forsinket til Bardufoss og nesten det samme til
OSL på returen; Det er dårlig service.
__________________
AeroGal 727, Galapagos 01.08.08, WGL-GYE:
Ut på tur:
TRF-STN-TRF, TRF-AMS-SOU-AMS-TRF, TRF-AMS-BCN // DXB-AMS-TRF, OSL-AMS-PAC-SJO // FRS-GUA-ATL-AMS-OSL