Har mistanke om at det stort sett blir 1, 2 og 3 ukentlige avganger på utenlandsdestinasjonene fra
RYG
Quote:
Originally posted by BU662
Apropros Sterling.
Vet noen om den formelle sammenarbeid mellom Norwegian og Sterling eksisterer forsatt? Det kan virke litt at den gamle brudepaar er pa skilmisse...
|
De driver fortsatt med code-share på
OSL-
CPH. DY har majoriteten av rutene og vil anta fordelingen er ca 60-40 i Norwegians favør. Personlig håper jeg denne avtalen går ut for da blir det mindre å passe på når man bestiller
OSL-
CPH hos DY. Pga Sterling sine dårlige bagasjeregler og blodpris for overvekt er det totalt uaktuelt å ta dem, itillegg har jeg personlig svært lav tillitt til dem.
Eneste negative med DY er at de fortsatt ikke har mulighter for setereservasjon mellom
OSL og
CPH uten at jeg vet hvorfor da de stort sett har det ellers.
Ellers vil jeg ikke klage om det bli mer konkuranse mellom
OSL og
CPH, tror både DY og SK tjener bra på den ruten. F.eks neste torsdag var minste pris med SK 1000kr og det var 6:15 avgangen og det var kun 4 avganger det fortsatt var ledige billetter i økonomi og billigste DY var vel 500kr, og på ettermiddagsavgangen måtte man opp i over 1000