Quote:
Originally posted by Tommy777
Quote:
Originally posted by Stian
Jøss, selvsagt er billig-fax fullverdige. Man kjøper et produkt som tilbyes for salg. Hvorfor skulle man da ikke være "fullverdig"?
Det er jo et like dumt spørsmål som å spørre om folk som kjøper en vare på tilbud i en butikk ikke er fullverdige kunder.
|
Vel, problemstillingen er vel heller billig pax som forventer alt mellom himmel og jord ellers ringer man VG. Eksempel: " Bestefar ble syk, så vi måtte skynde oss hjem til Norge. Flyselskapet belastet oss 5000 for å endre billettene"
|
Man har da de samme rettighetene iføge lovgivningen om man har kjøpt en dyr eller billig billett.
Hvis flyselskaper ikke vil gi service til pax som har kjøpt rabbaterte billetter får de heller la være å selge rabbaterte billetter.
Jeg tror de aller færreste forventer seg "alt mellom himmel og jord", som du så foraktfullt sier. Men et minstemål av kundeservice burde være en selvfølge når man driver en service-business. Flyselskapene er tross alt til for kundene, og ikke omvendt.