LA så langt:
Etter siste rapport ble det en tur til Universal Citywalk, og middag på Hard Rock Cafe (Jeg har faktisk doblet antall besøkte Hard Rock i løpet av denne turen!!), hvor vi spiste Santa Fe Spring Rolls og Blackened Chicken Pasta med Coronas til.. T-skjorter ble selvfølgelig også kjøpt inn..
Resten av kvelden klarte jeg å sove bort! Var "borte" fra ca. 4 PM til 8 PM.. I mellomtiden, hadde Marius utforsket hotellet. klokken åtte våknet jeg av banking på døen, og en Marius som løp bort til døren, og kom tilbake meden fruktkurv, som fatisk var "complimentary". Like etterpå, banket det nok en gang på døren, og denne gangen var det en pizza som kom, men denne gangen var det Marius som hadde bestilt Room service. Jeg var stort sett trøtt og forvirret og skjønte lite av det som skjedde, men pizzaen var da god..
Dagen i dag begfynte med en grei frokostbuffet i Cafe Sierra, før vi ventet på Tommy777. Tok en cola i loungen, før Tommy kom trillende med en Ford Mustang convertible. Før avreise fra hotellet, kom forøvrig Housekeeping innom, henholdsvis to timer, og en halv timefør vi hadde planlagt og møte Tommy, hvorpå vi svart at "We'll be out in two hours/30 minutes.. Merk dere dette..
Med Tommy bak rattet, cruiset vi vgårde, og turen gikk først til Hollywood Walk of Fame, hvor vi tittet på stjerner på fortauet, møtte Elvis, og så stjernene fra Harry Potter filmene. Riktignok på en stor skjerm, men de var der akkurat da.. Ble en lettere italiensk lunsj/frokost (frokost for Tommy, lunsj for oss andre

), før vi dro ned til Santa Monica Beach, hvor det ble et par pils, og noen timer i solen (Spør forresten Tommy om han har noe selvbruningskrem han ikke har bruk for

)
Kjørte deretter videre på en stillestående motorvei, og endte opp på en filial av kjeden "In and out", hvor burgeren var ganske så god, før Tommy kjørte oss tilbake til hotellet. Personlig slet jeg med å skjønne hva ekspeditøren mente da han spurte om "onions?". Da hjalp det med en utvandret nordmann som oversetter til norsk (så omtrent alle i restauranten hører det): Skal du ha lauk på??
Dere fikk med der hvor jeg forklarte stuepikene når vi skulle dra? Flott..
For da vi kom tilbake etter 7 timer, hadde fortsatt ingen vært der.. Klokken var da 6 PM..
Det ble først en telefon ned til Front Desk, og da ingenting hadde skjedd etter en time, ble det enda en telefon.. Litt over klokken 7 PM kom en dame som knapt kunne engelsk for å vaske.. Jeg forsøkte å spørre henne hvor lang tid hun regnet med å bruke, men det ble visst for vanskelig for henne.. vi tuslet derfor opp til den beryktede loungen i 21. etasje, tok en cola hver, etterfulgt av et par Coronas, før vi tuslet ned til 14. etasje igjen, og fant rommet nyvasket (sengene var hvertfall redd, håndkleder byttet, og søpla var tømt..), men at de kom så sent er altfor dårlig..
Etterpå gikk turen ned til baren, hvor Kim serverte oss Mojitos, totalt 12 i tallet (fordelt på to tørste nordmenn..).. Hun blr riktignok litt forskrekket, da Marius etter den fjerde spurte henne om hun ikke skulle sjekke om vi var gamle nok, og spøkte med at vi ikke var gamle nok.. Beroliget henne med å vise henne passet mitt, og fant fort ut at hun var nøyaktig 5 dager eldre enn meg. Hvor tilfeldig er ikke det?
Nå blir det køya, før vi satser på og sjekke inn for hjemturen i morgen tidlig, når Online check-in åpner klokken 07:35 i morgen tidlig, lokal tid. Deretter utsjekk en gang før tolv, og en form for transport ned til Embassy Suites ved
LAX.