View Single Post
Old 09-07-2007, 07:22   #130
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Default Re: Ut på tur - Junaiten, here we come..

Tok vel noen bilder fra turen. Får se når jeg får lastet opp noe mer før jeg drar hjem, men de kommer hvertfall mot slutten av uken..

Interresant nok fikk jeg også se noen fly fra toget! Delte bord med Gary og Mary fra Oregon under frokosten, og i motsetning til tidligere bordkamerater, var de riktig så pratsomme. Plutselig peker Gary opp mot toppen av en åskam, og forteller at der oppe lager de gamle fly. Der stod jaggumeg en drøss med Tristars og en gammel 747. Og det var nok bare et fåtall ev en haug med fly vi ikke så..

Forøvrig artig hvordan de alltid plasserer deg sammen med noen andre under måltidene, selv om det finnes andre ledige bord... Første middag havnet vi sammen med et noe eldre par, som skulle av i Kansas City. Frokost og middag på lørdag ble fortært sammen med en yngre dame, av asiatisk oprinnelse. Hun satt forøvrig i nærheten av oss, og var flittig med kamera og titting på kart, så hun var nok på ferie hun og. De eneste som var noe særlig pratsomme, var Gary og Mary under frokosten søndag morgen. Utrolige hyggelige mennesker, som nettopp hadde flyttet fra Santa Monica til Oregon..
Martin is offline   Reply With Quote