View Single Post
Old 04-07-2007, 23:39   #119
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: Ut på tur - Junaiten, here we come..

Quote:
Originally posted by Martin

Been there, done that, got the t-shirt..

Ble en forholdsvis sen morgen i dag.. Frokost først klokken 09:30.. (Jeg liker virkelig den tidssonen her.. Føler at det er den jeg har levd i de siste årene )

Frokosten var bra. Første gang jeg spiserhotellfrokost som ikke ligger på en buffet, men bestilles fra en meny. Ellers var serveringsdamen hyggelig, og fylte på med kaffe og juice når det trengtes.

Hall of Fame var også grei nok. Kunne kanskje vært litt mer imponerende, men jeg ble absolutt ikke skuffet. Forøvrg kunne damen jeg kjøptet-skjorter av, fortelle at broren hennes likte Norge, og en del musikk derfra (Stikkord: Dimmu Borgir).

En liten tur tilbake til hotellet, før housekeeping kom for å vaske rommet, Vi tenkte det var på tide å få i seg litt middag, og fant ut at det meste var stengt på 4. juli, så vi endte til slutt opp på Hard Rock Cafe (bare 3. dagen på rad ). Kanskje en viss person i Chicago kan anbefale noe annet i morgen? Ble ellers tatt godt vare på av Curtis, som kommenterte det meste vi bestilte med "great"og "awesome". I tillegg rakk vi - i motsetning til i går - å bestille to mojitos.

Nå er det nok en avslapping, før det etter planen blir litt fyrverkerititting i kveld, før avreise til Chicago og et lite fly og ...-treff i morgen.
Hehe.. Vi har også en flott Hard Rock her i byen dersom 4 dager på rad er noe man ønsker.. Var dog ikke det jeg hadde planlagt .

Turen hit er jo litt morsom. Dere lander omtrent samtidig som dere dro grunnet en time tidsforskjell.. Og bra vær i sikte gjør at ankomst O'Hare bør skje før rute

Tommy777 is offline   Reply With Quote