Quote:
Originally posted by Stian
Du må da kle deg så pent du bare vil. Det er ikke det som er poenget. Poenget er at du eller andre ikke skal bestemme hva JEG (eller andre) skal ha på meg når jeg flyr. Hvis jeg vil ha på meg shorts, grilldress eller singlet på en flyreise er det min sak, og ikke noe en eller annen flyvert skal bry seg med.
Det er da ganske utrolig hvordan enkelte bryr seg med hva andre velger å ha på seg. Kanskje man heller skulle passe sine egne saker?
|
Dette handler ikke om å bestemme, men jeg, akkurat som deg, har den fulle rett til å mene hva jeg måtte mene om forskjellige menneskers klesstil (og alt mulig annet med dem). Det at enkelte da ikke tåler at man er uenige og har forskjellig synspunkter for da bli deres problem
Og selv om jeg mener shorts ikke hører hjemme på fly så har jeg da ikke argumentert for noe forbud.
Quote:
Originally posted by dc-8-63
vel det er dannet aa stille med pene shorts med dertil skjorte paa Ritz Carlton Kapalua...men det er visstnok ikke godt nok for aa reise med SAS fra Oslo til Koebenhavn....enkelt valg..jeg lar vaere aa fly med SAS, men nyter i steden en kopp Kona Espresso paa Kapalua.....
|
Nok engang så handler det om å kle seg etter forholdene og omgivelsene. Å sammenligne påkledning i Oslo og Kapalula blir å sammenligne epler og pærer og ikke epler og epler