View Single Post
Old 29-04-2007, 15:38   #15
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: Sort Eurobonus kort

Quote:
Originally posted by sk931

Quote:
Originally posted by ph-ndr

Men å sammenligne det med Hon Circle er vel litt strekking av sannheten? Det har knapt nok noen direkte fordeler over vanlgi EBG,utover at du er lagt mer merke til i systemet?

-A
Jo
Pandion medlem er ikke noget du bare kan blive, du skal inviteres af SAS....
Pandion oppebærer en lang række fordele, som EBG ikke har...

Jeg vil tro at Pandion idag måske kan sammenlignes med produkt der i de gode
gamle, gamle dage hed RVCC kort....Den gang var det noget de få havde, og der
var stor respekt om dem.

Hilsen
Ole

j
Jeg tror nok jeg må si meg enig med vår venn fra Bergen her. Jeg har rimelig god kunnskap om Pandion delen av SAS og kjenner en rekke personer som har/har hatt kortet.

Det var en eksklusiv klubb, nylig gikk man opp fra 900 til 1500 Pandions

Pandion er ikke hva det en gang var. Hva får en Pandion? En pakke med aviser i loungen for å ta med seg, ingen crew ombord gjør noe som helst ekstra for Pandion, du ønskes ikke spesielt velkommen ombord etc.

(vil vel påstå at United er flinkere til å vise 1K og Global Services medlemmer oppmerksomhet enn det SAS gjør for sine Pandion. Jeg blir ALLTID takket av flyvertinnene i F eller C for at jeg er en meget loyal kunde. Global Services er likt Pandion, kun for spesielt inviterte)

Det som har verdi er at du som Pandion alltid er garantert plass ombord, dog gjelder jo selvsagt tidsfrister.

Pandion var også garantert suite på SAS hotellene, det funker ca. like bra som at EBGs er garantert beste rom (f.eks. Business Class rom) ved innsjekk...

Eurobonus inviterer til en rekke hyggelige events kun for Pandions og that's it. Det er meget lite som skiller EBP fra EBG.

Hadde jeg skulle valgt mellom EBP og HON circle, hadde jeg selvsagt valgt HON. De som har besøkt F terminalen i FRA vet hva jeg snakker om.. minst 4 forskjellige Champagner, dagrom, bar, gratis lån av laptop, 3 retters middag etc etc etc etc. Og deretter å bli hentet og kjørt til flyet i en S klasse er rett og slett konge!
Tommy777 is offline   Reply With Quote