View Single Post
Old 25-04-2007, 12:19   #18
learjet
oversheriffmester

Global Moderator
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,456
Default Re: Norwegian VS Braathens

Men det er kanskje viktig at DY bestemmer seg for en profil og ikke hangler ubestemt mellom profilene, slik SAS har hatt en liten tendens til.....

Skal Ola Nordmann få det helt som han vil så må billetten koste maks et par hundre kroner, ubegrenset bagasje, ubegranset carry on. Sitte ved nødutgangen langt frem og spise gratis mat og drikke mengder med gratis øl.

Og det er ikke alltid vi kan oppfylle alle disse tingene...

Det er vel ingen tvil om at DY har gjort noe riktig så mye de har økt, selv om man diskuterer "drahjelp" og oppgangstider. DY har gjort de riktige tingene på de riktige tidene og har blitt en betydelig aktør. Det som er spennde nå er å se hva de gjør videre med FlyNordic dealen og samarbeid med AY.

Skal man strekke det langt så kan man spekulere i tettere samarbeid med codeshare og hva med medlemskap i OneWorld....

Og da er man ikke lenger en LCC, og hele butikken har andre premisser enn i dag.
Selvsagt spekulasjon, men hva er planen til DY fremover ???

learjet is offline   Reply With Quote