Tenkte jeg likesågodt skulle legge ut alle de utvalgte bildene fra 2-dagers turen min sist helg.
Turen starter under sol-oppgang. Deilig å se sola igjen=) Mitt sete var ved vinduet foran det vinduet med noe hvitt reflekterende...
Så etterhvert passerte vi vest for Hamar ila STAR'en. Likevel var det en stund før vi landet - fløy derfra og øst for plassen og så Oslo ganske nære før finalen. Så... ble vel
MES 3E eller noe kænnskje?
Og når man ser at
DNX'en bare står der, kikker jeg bak meg for å se om det er mange folk som kommer (er noen ganger litt flau over å ta bilder av fly... vil jo ikke bli tatt for å være en seriøs spotter...)
Så... dagen etter, søndag den 12 desember var det opp igjen til Andøya. Mens jeg ventet fikk jeg øye på en kjent person i Forsvaret som i forrige uke annonserte at han har søkt avskjed. Her tok han avskjed med Sør-Norge for noen dager og tok seg en tur til Bardufoss (iht TV-skjermen ved gate'n). Dette bildet har jo blitt vist før her men da i større "skala"...
Et par bilder av en 683
Neste bildet ble litt stygt pga reflekser i vinduet... Menmen
Det samme flyet en gang til, men denne gang som et speilbilde i nabo-GATE'n
Hektiske forberedelser
Men da tror jeg at dett var dett. Håper dette var akseptabelt til tross for relativt høy komprimering (7 i PS)... Kamera var
EOS 20D og linse EF-S 17-85mm