View Single Post
Old 20-04-2007, 20:08   #20
ANX
ScanFlyer Gold

ANX's Avatar

Default Re: OT??? MAYDAY: RE WAN-LAN!!!

ENDELIG FIKK JEG DET TIL!!! EUREKA OG HERREJUL OG WHATEVER!!!

Skjønte raskt at løsningen fantes blant postene her, men hadde ikke akkurat da tålmodighet til å gå analytisk til verks... Har pustet dypt og talt til hundre jækla mange ganger i måneden siden mayday, men måtte bite i gress hver gang jeg prøvde.

SÅ - ved nitide studier av tipsene til Seilfly/KGL fant jeg og den residerende SMTP-eier frem til dialogboksen i min Outlook (annet utseende enn i KGL's prisverdige forsøk, men jeg visste den fantes, hadde bare ikke sett den siden sist jeg bante/svor ved rekonfig av ny mail-adr), OG bredbånd-eier OMSIDER fant på å grave frem papirer tilsendt fra leverandør. Ikke rart at vi hadde missa SMTP'en - en som kun bruker Hotmail visste jo ikke at man fikk tildelt en "fastboende" email-adr...

Trekker tråden opp igjen, for det er sikkert "noen der ute" som kan ha nytte av dette, fordi "alle" tror at "alle andre" fikser data uproblematisk... Joa.

Yiiihaaa!!! NÅ kan jeg endelig ubesværet vedlegge gamle mailer, etter å ha plundret lenge med å LESE fra stasjonær PC-mail og SENDE fra web-mail, OG begge dele.

TUSEN MILLIONER TAKK til alle som stilte opp!!! Det var IKKE forgjeves, som dere ser! Andre nyttige opplysninger dukket jo også opp i prosessen: ph-ndr sitt tips skal jeg nok grave frem hvis nomadetilværelsen bilr mer kronisk.

GOD HELG, kjære alle sammen! :clap