Thread: Hamar 8. apr
View Single Post
Old 10-04-2007, 21:41   #1
seilfly
Infrequent traveller ;-)

Default Hamar 8. apr

Her er noen bilder fra Hamar, av fly som rørte på seg og fly som stod stille den 8. april.

Hedmark Flyklubbs LN-ALB som for ikke lenge siden ble pusset opp. Såvidt jeg vet har den vært til salgs i et par år. Dette er det første småflyet jeg var med i, året var 1993.

LN-HAG eies av en billedkunstner. Jeg har ikke vært med i denne selv, men den har visstnok høy innflygingshastighet. Ikke rart når man ser hvor små vingene egentlig er...

LN-KTR eies sammen av to(?) i flyklubben. Pen reisemaskin med constant speed propeller og opptagbart understell

LN-LGB er ny i hangaren i vinter, jeg har i alle fall aldri sett den i hangaren tidligere.

Eieren av LN-AAX brukte 10 år på å bygge denne maskinen som nå har gått over 80 timer. Her tar han av for å fly til Frya, en tur som tok han 25-ish minutter

Everything must come to an end - Her er han tilbake fra Frya etter å ha funnet ut at det var kalt der oppe og lite aktivitet som følge av relativt dårlig seilfly-vær.

Meget vakker i lakken!

Det var nesten det; det kommer to poster til. LN-BFV (noen detaljer også) og LN-OGE (mange detaljer)...
Kommenter/feedback som dere føler for selv - har brukt cirka 7 timer billedarbeid, innom RAW i étt program og Photoshop for videre behandling. Noen av bildene: LN-AAX, LN-OGE og LN-BFV; er alt ute på airpics.com.

Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason

seilfly is offline   Reply With Quote