Her er noen bilder fra Hamar, av fly som rørte på seg og fly som stod stille den 8. april.
Hedmark Flyklubbs LN-
ALB som for ikke lenge siden ble pusset opp. Såvidt jeg vet har den vært til salgs i et par år. Dette er det første småflyet jeg var med i, året var 1993.
LN-
HAG eies av en billedkunstner. Jeg har ikke vært med i denne selv, men den har visstnok høy innflygingshastighet. Ikke rart når man ser hvor små vingene egentlig er...
LN-
KTR eies sammen av to(?) i flyklubben. Pen reisemaskin med constant speed propeller og opptagbart understell
LN-
LGB er ny i hangaren i vinter, jeg har i alle fall aldri sett den i hangaren tidligere.
Eieren av LN-
AAX brukte 10 år på å bygge denne maskinen som nå har gått over 80 timer. Her tar han av for å fly til Frya, en tur som tok han 25-ish minutter
Everything must come to an end - Her er han tilbake fra Frya etter å ha funnet ut at det var kalt der oppe og lite aktivitet som følge av relativt dårlig seilfly-vær.
Meget vakker i lakken!
Det var nesten det; det kommer to poster til. LN-
BFV (noen detaljer også) og LN-
OGE (mange detaljer)...
Kommenter/feedback som dere føler for selv - har brukt cirka 7 timer billedarbeid, innom
RAW i étt program og Photoshop for videre behandling. Noen av bildene: LN-
AAX, LN-
OGE og LN-
BFV; er alt ute på airpics.com.